fredag 28 september 2012

Underbar Fredag !

Idag blev dagen inte alls som den skulle !
Vi skulle egentligen åkt till kristianstad med alla tjejer från min klass som jag skrev igår , men läraren som vi skulle åkt med kom inte till skolan...

Så det var meningen att vi skulle ha en helt vanlig skoldag men problemet var att

andra lektionen var idrott......men vi hade inga idrottskläder med oss..

lunch.....men lunchen var ju avbokad eftersom vi skulle ätit i kristianstad

spanska......där skulle vi ha läxförhör men vi hade ju inte gjort läxan....

slöjd....men läraren som har slöjden , det va hon vi skulle åkt till kristianstad med så det gick ju inte heller ?!

Så vi fick helt enkelt åka hem..
Men jag och Malva cyklade till stan för jag skulle ta ut pengar och hon skulle leta prao plats , så vi gick runt lite i stan till något cafeé.. :)

Sen cyklade vi till coop för vi va sjukt sugna på choklad men vi köpte vart en ben & jerry's istället haha (:

Sen cyklade jag hem , men hann inte göra mycket förrens Malva rignde och sa att hon va utelåst , så hon fick komma till mig , vi kollade på 2 avsnitt av Gossip Girl och käkade våra ben & jerry's :D

Nu har hon nyss gått hem och min mormor kommer om en kvart för att köra mig till dansen :D

Seeeeeeeeeeeen blir det jääääägers :D

gammal bild /Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar