torsdag 27 september 2012

Rubrik ;)

Bra namn på rubriken va?? Haha :)

I går så var jag med Lexie, vi hade en liten "kaffe stund" som vi kallar det. Vi snackade och kollade upp lite gymnasium som vi vill gå på.. Men vet inte om jag vill gå i Lund eller på Berga, men förhoppningsvis så blir det en bra skola som jag och Lexie väljer! Om vi nu väljer samma haha, men förmodligen eftersom vi är ganska lika i det valet.. :) Hade även ett biologiprov i går, det var ett muntligt grupp prov om cellen. Det gick jätte bra, fast jag hade inte tränat så mycket, så det var ju bra! 

I dag har jag inte gjort något speciellt.. Vi gjorde klart våra lergubbar på bilden i skolan så kan ju kanske lägga ut bilder på dom sen, eller ja Erica och Malva tog bilder på dom så jag får fråga dom :) Malva har även bilderna i från mitt kalas, som var i Augusti ju haha, så får be om dom ngn dag :) Imorgon ska vi till Kristianstad, som Erica, vi ska ju kolla på Lars Wallins kollektion. Så tar med mig my camera och fotar klänningarna :)  Efter det så ska vi shoppa i staden så hoppas att jag hittar ngt fint :) 

Hörs sen xoxo / Tina.

Här är mina stövlar som jag köpte i Söndags :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar