söndag 30 september 2012

Pokerkväll.


Igår va jag Malva & Alexandra hos Tina och hade Pokerkväll.

Jag hade aldrig spelat poker innan , och trodde inte att det var så kul , men där hade jag faktiskt helt fel , för det var sjukt kul , så fler pokerkvällar blir det absolut ! 

Vi spelade ganska länge och sommnade inte förrens typ halv 7....

Sen när jag kom hem så smsa johanna mig , och undrade fall jag ville hänga med henne till marknaden , så vi gick dit och tog med oss bea :) 

När jag kommit hem och ätit och sånt så smsa hon igen och undrade fall jag ville följa med till stan för hon skulle leta prao plats, så vi cyklade till Ica , men gissa....dom hade stängt kl 18:00 idag av någon anledning , så vi fick cykla till willy's men där tog dom inte emot prao elever från 9an :/ 

Nu har jag precis kollat på x-factor och gjort klart pokerkväll videon :D 
/Erica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar