onsdag 12 september 2012

Tjena Hallå Hej

Idag har det bara varit en helt vanlig onsdag , har verkligen inte hänt något specielt alls ....
Vi hade No , svenska , idrott och so ja , precis så som onsdagarna ska se ut ;)

På idrotten hade vi Lacrosse , det e faktiskt riktigt kul ! :D

Sen cyklade jag hem och hoppade i min onepiece haha ;)
Så nu sitter jag och försöker göra lite svenska , vilket inte går så bra för jag kollar på William Spetz på youtube haha han e så himmla rolig att kolla på (:

Men nu ska jag somsagt försöka göra lite svenska , tror inte det kommer gå så bra för min bror som har rum bredvid mig har riiiiktigt hög musik :o
Hörs som om han har disco med sig sjäälv eller något hahaha :O

Men ni får ha det så bra :D

Hahaha...ett tag sedan innan malmö skulle spela (:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar