torsdag 13 september 2012

Tidig morgon !

Idag ringde min mobil kl 05:30 för jag skulle till stan med Rebecka , Malva , Alexandra & Tina. Det va en affär i stan som hade utförsäljning med upp till 90% , så jag cyklade till Rebecka ca 06:15 , Malva kom också dit sen stack vi till stan och köade för att komma in i typ ca 20 minuter.

Men där fanns bara SKIT FULA saker , i en liten tidning som man fick med posten , så stod det att det skulle bl.a finnas converse , men näää....där fanns verklilgen ingenting , så vi cyklade till skolan när klockan va typ 08:00 så vi fick vänta ett tag på att vi skulle börja , men vi gjorde vår spansk läxa sålänge :P

Nu ska jag sätta mig i min soffa och räkna lite matte för vi har prov på tisdag :(

&&&&&& Imorgon e det FREDAG !
Så vi ska till någon ungdomsmässa med klassen så vi har bara 2 lektioner  och en av dom e idrott , så det kommer va riktigt skönt !
Vi spelar ju lacrosse på idrotten vilket e hur kul som hälst !!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar