tisdag 11 september 2012

Svenska Hollywoodfruar!

Har varit med Erica i dag och ja jag vet inte vad vi gjorde hahha.. Mest larvade oss! Omgomg måste berätta en sak :0 Vi hittade en spindel i mitt rum och båda typ dog och blev as rädda!! Och så skulle Erica döda den men när hon hade gjort det så fick den typ tix.. Och ena benet rörde sig fast det var borta i från kroppen! Det var så sjukt äckligt!!! Men iaf så gjorde vi även en dans video till gamgnam style =)

I dag är det ett av mina favoritprogram på tv ! Nämligen Svenska Hollywood fruar!! Maria Montazami verkar så snäll och trevlig :) Så det ska jag se vid 21:00, men just nu så kollar jag på reprisen av det för jag 
missade det sist..

Kommer missa Big bang theory och Surburgatory i dag igen men jag kan kanske se det i repris eller ngt fast jag vet inte när.. Och jag missar även Sverige-Kazakstan i fotbollen, men heeejaheeja Sverige haha! Jajjajaj , ska se klart programet nu och sen typ fixa lite saker! Hörs sen! / Tina.

Maria Montazami.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar