fredag 22 juni 2012

Midsommar !!!

Hejhej allihopa och glad midsommar !
Igår va jag ju på Ullared och hittade faktiskt lite saker , jag visar allt sen när jag kommer hem på söndag !

Och nu idag så började dagen med att jag och Emma åkte på ett släp bakom en traktor haha , vi åkte till ett ställe där vi plockade blommor som vi sedan gjorde midsommarstång och midsommar kransar av :)
Och sen åkte vi ut till sjön och paddlade haha riktigt kul faktiskt !

Nu sitter vi och väntar på att det grillade köttet ska bli klart och så ska vi äta lite god midsommar mat !

Hoppas ni får en fortsatt bra midsommar för det ska jag ha !

Och eftersom jag inte har min dator med mig så får ni nöja er med lite finfina mobilbilder ;)

En bild på utsikten genom mitt fönster :)

1 kommentar:

  1. tack för alla era fina kommentarer, värmer! Hoppas ni hade en bra midsommar! :D

    SvaraRadera