torsdag 21 juni 2012

21:e Juni!

Hejhej..
I går hade jag värsta träningsdagen, jag cyklade på träningscyklen och så var jag ute och gick! På kvällen så hade jag lite gossip girl maraton, haha. Det är ett riktigt bra program!

I dag har jag typ gjort samma saker, cyklat på träningscyklen, varit ute och gått, kollat på Gossip Girl och så har jag bakat en cheese cake! :)

Jag ska fira min midsommar med min familj och med våra grannar! Det ska bli kul! Dom har en dotter som är lite äldre än mig, och som är jätte snäll :) Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, men typ äta middag, spela något spel, och ja bara ha trevligt! :)
/Tina.

                        Bild på mig i från förra midsommaren!
                                    Gossip Girl <3




2 kommentarer:

  1. Sv; Tack så mycket!
    Ja, har en massor att gör! Brännboll, äta sill och massor av jordgubbar :D
    Själv? ♥

    SvaraRadera