lördag 23 juni 2012

Midsommar 2012!

Tjena :D
I går var det ju midsommar! Det bjöds på god mat hos grannarna, och det var jätte trevligt!
Vi spelade något sorts riddarspel, typ som kubb fast ändå inte, haha.. Mitt lag vann, yeey :)))), vinnarskalle som man har.. Det var så gott med jordgubbar i går, muuums, haha :) Ingen midsommar utan jordgubbar!
Jag kom hem vid typ 02:00 :) Hoppas att ni hade en trevlig midsommar! :)

Förresten jag har sett klart Gossip Girl säsong 1 nu! Eller ja i Torsdags blev jag klar :) Så nu fortsätter jag med säsong 2.. Awesome serie :)


Uppdaterar mer sen! Ha det bra! / Tina.

Här är lite bilder på mig i från gårdagen:


 Vit skjorta Jc, Jeans Cubus, Skor Ellos, Ring och armband Pandora, Klocka Guldfynd (One) och nagellack  Jc. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar