måndag 18 juni 2012

Måndagen den artonde juni tvåtusentolv

Igår så kom Tina och Rebecka till mig vi gjorde inte så jätte mycker saker , vi mest kollade på film och ett Gossip girl avsnitt ! Sen idag så hade vi tänkt att ha '' hemma spa '' hahha....men så blev det inte , utan vi gick istället hem till Rebecka och spelade volley boll & solade , för det var ganska fint väder innan idag , men nu regnar och åskar det ! :(
Så ja så har min dag sett ut , och planerna för imorgon är nog att jag Tina , Rebecka & förhoppningsvis Alexandra ska ta oss ut på en liten cykeltur vid ellinge (:
Nu har det änligen slutat att regna och jag ska nog ta och se något avsnitt av Gossip girl !

Ha det bäääst /Erica.




Några bilder på mig och Rebecka :D

4 kommentarer:

  1. härligt, ja, jag ska åka och träffa min polkvän :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska ta det lugnt och sola om det blir sol ;)
    Jättefina bilder!

    SvaraRadera
  3. sv: Allt är bra med mig! Själv? :)

    SvaraRadera
  4. sv: Jag ska vara med en kompis, ni då? :)

    SvaraRadera