söndag 17 juni 2012

Och så va det dedär med rubrik också.....

Hejhej alla fina läsare !
Idag har jag verkligen inga planer för idag :(
Och det är inget fint väder alls , längtar verkligen tills det blir lite finare dagar när man kan börja dagen vid stranden och avsluta dom vid grillen , men nu blir det väll typ att man börjar dagarna vid TV:en och avslutar dom vid datorn...:/
Men imorgon ska det iallafall bli hyffsat bra väder, då jag Tina och Rebecka nog tänkte åka till stranden i Lomma :)
Så ja , idag blir det väll bara att sitta hemma och kolla runt på lite bloggar och så tänkte jag också att börja kolla på serien Gossip Girl , som så många tycker är så bra , så vi får väll se vad jag tycker :D

Bjuder på några webbkamera bilder (:
Hopps ni får en fortsatt bra Söndag / Erica.

17 kommentarer:

  1. Jo tack det är bra med mig med:)

    Kul att det ska bli bra väder hos dig imorgon för det ska det inte bli här tydligen:(
    Trött på detta väder!

    Vad gör du då?

    kram

    SvaraRadera
  2. SV; Tack så mycket♥
    Ja då, själv?

    SvaraRadera
  3. tack, ok:)

    Jo tack det är bra med mig med:)

    kram

    SvaraRadera
  4. nej har inga planer inför måndagen ännu, det beror på vädret:)
    sj då?

    kram

    SvaraRadera
  5. tack så mycket snälla du! kram!

    SvaraRadera
  6. Nu har det faktiskt klarnat upp här men imorgon regnar det väl igen haha:)

    kram

    SvaraRadera
  7. ska nog åka och shoppa lite med karl om de inte blir superväder men det är väl inte så troligt haha själv då?

    SvaraRadera
  8. Hejsan nu är Dagens blogg vinnarna utsedda :) 3st.
    Så kika in och se om det blev du eller annars får du gärna anmäla dig igen :)
    http://saandriiiee.blogg.se/2012/june/dagens-blogg-1-2-3.html#comment

    KÖSS :)
    PS missa inte att jag gör GRATIS designer DENNA veckan! =)

    SvaraRadera
  9. Hello I'm kitkatkorpan.over-blog.com ^^
    I'm a blogger, in fact I do my blog since already 1 year (I think, I'm not sure ;P HiHi) but I have decided to continue this one again! :)
    I really hope you'll love my blog, I speak about myself, my life, what I love... I write it in French cuz I'm a French girls, so maybe you can't understand! :'(
    But I put a lot of pictures so I really hope you'll love it ;P
    So please, come to see my blog and tell me about it ^^
    Have a nice day and I hope to see you soo ♥

    (Kitkatkorpan.over-blog.com)

    SvaraRadera
  10. Sv: Tack! :-)
    Jag är förkyld.. :( Sj?<3

    SvaraRadera
  11. sv: Det är bra här med, lite förkyld bara.
    Händer imorgon då? :)

    SvaraRadera
  12. sv; tack! jo jag har haft en bra dag, sjd? :D

    SvaraRadera
  13. Det är bra med mig, hur är det själv? :D

    SvaraRadera
  14. till Erica,

    tack, desamma, ja, allt är bra med mig , själv? ♥

    SvaraRadera
  15. vinnarna är nu uppe, inte i ett inlägg för att nya blogg.se fucka ur, haha, men dom 2 vinnarna ligger i menyn under kategorierna, ett och två. Hihi, hoppas ni inte stör er för mycket på det :)

    SvaraRadera