måndag 18 juni 2012

Sooool!

Hejhej..
I går sov jag över med Erica och Rebecka som Erica sa haha :) Och i dag så har vi solat! Så skööönt med lite värme och sol! :)) Men nu mot kvällen så har det börjat att regna :( I alla fall så är det därför vi har uppdaterat så dåligt! Haha vi skulle egentligen åka till Lomma beach i dag, men vi tyckte att det var lite för kallt för det, och sen skulle vi ha hemma spa.. Men det slutade med sol och att vi planerade en sak, haha som saker kan ändra sig.. :) Nu har jag fått lite solsting haha, helt röd i ansiktet.. Härliiigt!

Och som Erica sa så blir det en lång cykeltur i morgon, skönt att röra på sig lite! :)

I kväll ska jag nog kolla på gossip girl och kanske någon film, som vanligt haha.. :) Någon som har TIPS på någon bra film? :) Komentera GÄRNA!! :)))) XOXO / Tina


Lite bilder i från Turkiet förra året! Åh vill bara till värmen igen! :) Kommer ihåg sååå brun jag var när jag kom hem :)




           
                            Det bjöds på mumsiga bakelser! :)

   

                                   


6 kommentarer:

  1. ja fast nu börjar ju reprisen av säsongen men såg bara halva så de lungt haha :D

    SvaraRadera
  2. Jätte fina bilder :D

    Vill du få en länkning på min blogg? Rösta då på mitt bidrag som är nr 3 i denna tävling, man får rösta en gång per dag :D
    http://byyemelie.blogg.se/2012/june/finalisterna-i-fototavlingen.html#comment
    Skulle verkligen göra mig glad om du röstar!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhnej skulle inte bläddrat ner hit... ALLT SER SÅ HIMLA GOTT UT PÅ SISTA BILDEN! <3 Härliga bilder iaf. :)

    SvaraRadera