torsdag 30 augusti 2012

Skola , Plugga , Film.

Hej på er , nä min klocka ringde imorse klockan 07.10 , så va jag helt säkert på att det va fredag och var jätte glad...enda tills jag kollar på min mobil och ser att det är Torsdag :( 
Och från att vara sååååhär glad till att bli såååååååååhär besviken hahaa :(

När jag och Rebecka sen skulle cykla till skolan så åskade det , så vi cyklade på typ 5 minuter :O 
Måste säga att måndagar och torsdagar är nog dom jobigaste dagarna i skolan , måndagar har vi bara teoretiska ämnen och idag har vi också teoretiska änmen ( förutom bild ) + skit sen lunch !

Menmen...imorgon e det äntligen fredag och min bror fyller 12 år , så vi ska ha lite kalas här hemma :) 
Alltid kul ju ;)

Nu har jag precis gjort klart min Spansk läxa , och ska sätta mig i min soffa och kolla på någon bra film :D 

2 bilder från förra året :)



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar