torsdag 30 augusti 2012

30e Augusti.

Som Erica skrev så var skolan väldigt jobbig idag.. Och så var skolmaten äcklig och vi hann inte gå till netto, så åt inget på typ halva dan.. Hade ont i huvudet också så jag skulle ju egentligen vara med Erica, men så blev det inte.. Vi får va en annan dag! :) 

Efter skolan så ååååttt jag det första jag gjorde haha, sen bara kolla film och plugga lite.. Nu gör jag inget särkskilt :) I morgon blir det en chillybilly dag i skolan för vi börjar typ 09:10 så det blir en mini sovmorgon :) Har bara 4 lektioner varav två av dom är syslöjd och idrott och dom ämnena är bra!! På kvällen så tror jag att jag och Alexandra ska till Malva för en liten tjejkväll :) Det ska bli kul! :) Ha en trevlig kväll! / Tina.

My heart skips a beat.
/ Tina.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar