tisdag 14 augusti 2012

New in.

Igår sov ju jag och Alexandra hos Tina...:) 
Jag och Alexandra va uppe till typ 7 och snackade om verkligen allt möjligt haha :) 

När vi väl hade somnat så ringde väckarklockan 3  timmar senare då klockan var 10 , konstigt nog så var jag hur pigg som helst , :O 
Vi gick upp och åt frukost och fixade till oss lite , sen åkte jag och Tina till nova :D 

Har precis kommit hem där ifrån nu och tänkte visa er vad jag köpte som jag lovade er igår :) 

Vinröd virkad från H&M 199kr

Vit tröja från BikBok 199kr
(Finns även en guldig blixtlås i nacken men det glömmde jag fota)

Virkad halsduk från Gina Tricot 79kr

Jeans från BikBok 299kr - 50 %

När vi kom till kassan och skulle betala Jeansen så sa hon i kassan att om man köpte jeans så fick man välja valfri vara i butiken för max 199 kr , det var då jag valde den vita tröjan ! :)
Så det va skiiiit bra hahha :D 
/Erica.



1 kommentar:

  1. Va fina kläder!:D

    sv: Kika in & kolla om du gissade rätt på min ålder ! :)

    & tack sååå mycket, va glad jag blir! :D

    SvaraRadera