tisdag 14 augusti 2012

Åååångest!

Skola i morgon.. Hur snabbt har sommarlovet gått? Man får ju ångest.. Men det ska ändå bli kul att träffa alla kompisar och så!

I alla fall så har ju Erica redan berättat om gårdagen och om att vi åkte till nova :) Jag köpte en svart väska, ett par jeans, en vit tröja, toffsar, klämmor och ett par leggings! Just nu är jag så trött så jag orkar inte fota det, men jag får väl göra det i morgon! Det lovar jag!

Nu på kvällen så kom mina 2 äldre syskon hem till oss och åt grillat hos oss :) Sen spelade vi ett "riddarspel", jag och Emelie vann emot mina brödrar, haha girlpower! Nu ska jag förbereda för i morgon och sen ska jag bädda ner mig i min säng och se en film! / Tina.

                           Vill tillbaka till mitt fina Malta igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar