onsdag 20 juni 2012

Onsdag!

Det första jag gör när jag vaknar är att kolla om det är soligt eller inte.....och idag så var det faktist soligt , så då är det bara till att gå ut och sola. Så låg ute och solade lite , men sen så blev det jätte molningt....såklart :/
Så nu sitter och på mitt rum och ska kolla på ett Gossip Girl avsnitt och hoppas på att det ska bli lite soligare sen :D 
Ikväll måste jag packa lite , eftersom vi åker till Överlida imorgon , där vi ska fira midsommar med en annan familj , men eftersom där inte finns något internett till datorn så får jag blogga från mobilen istället , men bättre det än ingenting :)
Överlida ligger jätte nära Ullared så det blir väll en runda dit också antar jag :)
Men jag kommer iallafall uppdatera så mycket jag kan under helgen :D
/Erica.

En bild på mig och Rebecka för ett tag sedan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar