tisdag 19 juni 2012

Desperate Housewives!

2:e Tisdagen utan Desperate Housewives :(( Hur ska jag klara mig ?? :O Nä men det är JÄÄÄÄTTE sorligt att det är slut!! Tycker inte ni också det? Jag älskar verkligen den serien, har sett på dh så länge att jag nästan inte minns, haha... Vad ska man göra på Tisdags kvällarna klockan 21:00 nuförtiden..?

Jaja, har nyss varit ute och gått en runda med Lexie :) Och snart är det dags för Top model allstar final! :) Någon som brukar kolla på det? Jag hejar på Allison :) Vem hejar ni på? :) Haha vet ni vad? Jag har kommit på en smart grej, eller ja säkert många som gör så.. Men i alla fall nu när det är topmodel så känner man alltid sig så tjock jämfört med dom pinnsmala tjejerna, så jag ska flytta in vår träningscykel i mitt rum, så kan jag cykla medans jag kollar på top model, haha :) 

Och så är det ju också fotboll.. Sverige-Frankrike. Det är ju klart att man är med Sverige i både motgång och framgång, men palla se matchen när man redan är ute ur em..

Ni får  i alla fall ha en awesome kväll! :) XOXO / Tina 

        Här är en gammal bild på mina älskade hemma fruar! Fast jag gillar inte Katherine, haha! 

2 kommentarer:

  1. Jag ska åka till våran husvagn som är i Grebbestad och fira midsommar med vänner! Vad ska du göra? :D

    SvaraRadera
  2. Sv; Jag och en vän ska till stan och shoppa :D
    Själv så?

    SvaraRadera