onsdag 31 oktober 2012

Today.

Hejsan svejsan nu har jag sett Grey´s ! Så jäkla bra serie!

Iaf så har jag jobbat i dag från 10:00-16:30 :) Sen så var min syster hemma hos oss och hälsade på med lilla Jolene och lilla Selma, mina favorit småflickor :)

Sen så skulle jag på piano, trodde jag.. Jo, jag blev skjutsad dit av pappa, sen körde han i väg för han skulle hämta mig när lektionen var slut, gissa vad som hände då?... Det är ju lov!! Och det betyder = ingen pianolektion... Så jag fick gå hem för jag kunde inte ringa pappa då eftersom jag nyss bytat till Comviq så hade jag inga pengar på mobilen.. Men, men .... Bra med extra motion -_-

Nu äter jag aprikoskräm med grädde och mjölk och ska kolla på en film! Härligt! /Tina

Lite fler bilder i från i Söndags:






/Tina.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar