fredag 19 oktober 2012

Friday.

Hejsan svejsan, ett litet tag sen jag bloggade, mest för att vi har haft prov och så har jag inte haft tid ..

I alla fall så fick jag reda på att jag fick alla rätt på provet i dag så det var kul! :)

Och så har vi varit i Kristianstad i dag och kollat på Lars Wallins kollekion, och det var jätte kul! Alla klänningar var sååå fina!!

Hahhaha när jag, Diyana och Malva skulle gå tillbaka till stationen från stan, så satte sig en humla i Malvas hår och hon bara: TA BORT DEN! Och jag är skit rädd för humlor och bin och sånt så jag bara skrattar och Diyana typ slog hennes hår med en halsduk och alla bara skrattade och kollade på oss!!

I kväkl blir det att kolla X-Factor med Erica :) Ha det bra :) / Tina.

Lite bilder i från dagen (vet inte varför de är i litet format..??)













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar