torsdag 18 oktober 2012

autumn





Börjar känna att det är höst nu på riktigt , alla löven helt gula , vinröda och orange , tycker hösten e en jätte fin årstid , förutom att det är kallt såklart.....men det jag också gillar med hösten är alla mysiga halsdukar , stickade tröjor och ja höst kläder är faktiskt riktigt snyggt !
Så ska nog gå och fota lite höst bilder någon dag :D

Anyway....idag har vi fysik prov , trodde det skulle vara svårare än vad det faktiskt var, sa för något tag sedan att vi skulle till kristianstad med klassen som blev inställt , men imorgon ska vi i alla fall åka :D

Nästa vecka ska vi ha prao , jag ska vara hos en frisör , och Tina ska praoa mitt över gatan , så vi kan ju stå och vinka till varandra genom fönstret hahahah ;)

Nu ska jag sitta och ha Gossip Girl maraton med mig själv , ha det så bra , så uppdaderar jag senare :D /Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar