torsdag 13 september 2012

Thursday.

Som Erica sa så gick vi upp jätte tidigt i dag för att gå till rean, men där fanns ju skit fula saker .. Men i alla fall så efter skolan så gick jag hem och kolla lite tv och då somnade jag hahha -_-

Sen efter det så skulle mina föräldrar och min bror till Malmö så jag var ensam hemma, så jag ringde Alexandra så hon kem hem till mig så snackade vi, drack te och lite annat haha! Men sen när hon skulle gå hem så var det helt mörkt ute och alla gatulyktorna var släkta (?) av något konstigt skäl, så jag var jätte rädd! Och det hördes jätte många ljud :( Men nu är alla hemma igen, som tur det!

Ska kolla film nu :) Och i morgon blir det en chillybilly dag i skolan med Lacrosse och So bara! Sen till Berga Gymnasiumet för gymnasiemässa! Så det blir in till mcdonken och köpa något gott, när man ändå är bredvid :)

Ha det gööööööööött! / Tiniwinis.

meeee.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar