torsdag 6 september 2012

Prao plats fixad!

Hallojj!
Har varit med Alexandra efter skolan och snackat, druckit te och buntat tidningar! Det var trevligt, och jag vet inte hur vi kan ha så mycket att prata om fast vi pratar jätte mycket varje dag?! Nu sitter jag iaf vid datorn och kollar lite bloggar och lite så! Ska spela lite sen och kolla film tror jag :)

I morgon har vi en halvtimmes sovmorgon, yeey! Jag skulle egentligen va med Rebecka efter skolan och fota men jag vet inte hur det blir med det eftersom hon är sjuk :( Och Erica är ju också sjuk, så vill bara säga krya på er!!

Har förresten fixat prao plats idag, yeey happy face! Eller ja min snälla mamma fixad det ;) Jag ska praoa på en frisörsalong, men dom fixar även nagler och smink, och jag älskar allt sånt! Så jag är glaaad!

Nu ska jag äta glaaaass hahaha! Byeee / Tina.

                                     Hugs and kisses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar