torsdag 27 september 2012

e.l.f

Bilder från dagen :)
Idag hängde Rebecka med mig hem , för vi skulle beställa hem lite smink från e.l.f ( klicka HÄR för att komma till hemsidan ) Sjukt billiga saker ! Finns massa grejer som kostar runt 20 kr !
Så vill bara att sakerna ska komma nuuuu !!!
Men det e en engelsk hemsida så det kan ju ta sin tid..:/

Imorgon är det FREDAG , kommer bli en sjukt härlig dag !
Vi har bara en lektion vilket är So , sen åker alla tjejer i min klass till kristianstad för att kolla på en utställning med klänningar som Lars Wallin har designat ! Så det kommer endå bli ganska kul !

Sen får jag ta ett tåg lite tidigare hem än dom andra för jag ska dansa halv 5 , så jag kommer få lite brottom där , men det kommer nog gå bra ;D

Efter min dans ska jag hem och fixa mig , sen åker jag till Hanna & Linnea för att sen åka till Jägers !
Så ser verkligen fram emot morgondagen :p
Här e alla saker vi beställde tillsammans , och ja ni ser ju själva så billigt det e !
/Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar