måndag 24 september 2012

Blandat.

Länge sen jag bloggade men ska ta och berätta om lite av vad som har hänt sen sist!

I fredags så hade vi prov, det kändes som att det gick jätte bra så jag får väl hoppas det!
På dagen/kvällen gjorde jag ingenting! Kollade bara lite tv och spelade lol, så det var kul!

På lördagen var jag med Alexandra, Malva och Diyana! Vi gjorde lite allt möjligt. Sen på kvällen så var jag ensam hemma eftersom mina föräldrar var bortbjudna , eller ja jag fick hänga med om jag ville men jag kom inte hem i från Diyana i från typ 19:30 och då var dom redan borta. Lite läskigt var det att va hemma, men jag klarade mig med lite godis och en fiiilm :)

I söndags var jag på Nova Lund med mamma! Där shoppade jag två par skor! Jätte snygga faktiskt, får fota dom en annan dag när jag inte är så trött haha..

Och i dag så fick jag först va i skolan klockan 08:10 för jag skulle sjunga för min musik lärare. Det gick ganska bra, men alltså jag gör det ju bara för att få bra betyg, och för att jag vill lära mig att kunna sjunga! Sen så gick vi i skolan till 15:00, vi gick aldrig till extra matten i dag för vi orkade inte haha.. Och jag har inte jobbat i dag i heller, så det var på ett sätt skönt!

Är ganska trött nu, men är spänd inför Top Model FINALEN!!! Vet faktiskt inte vem jag hejar på?? Hejar egentligen på Usa (Det är Usa vs. Britain) men jag gillar inte tjejen från Usa.. Efter det ska jag se på X-factor på tv4 play! Hoppas att alla mina favoriter går vidare! Näää fy vad långt inlägg sorry!! Hörs // Tina.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar