lördag 18 augusti 2012

Tjejkväll

Nu e klockan smart 01:00 och jag ska snart gå och lägga mig , men innan det så tänkte jag berätta lite om dagen.
Det har varit en helt awwwesome dag , vi började kl 10:10 och slutade 14:00 vilket var super skönt , vi började med idrott sen skulle vi ha spanska men det blev inte av för vår lärare kom typ 20 minuter försent , och sen hade vi slöjd efter det!!!

Efter skolan stack jag och Rebecka till stan och handlade present till Tina vilket blev lite ögonskuggor , lila eyeliner och ett läppglans :)

Sen har jag ägnat kvällen hos Tina vi gjorde massa roliga små " utmaningar / lekar " jag skulle klunka så mycket vatten jag kunde på en minut , så jag drack nästan hela flaskan , men jag vann iaf :)
Men vet inte om det va så värt för jag fick så sjukt ont i magen efter hahaha !

Men jaaaaja, imorgon ska jag bog inte göra något speciellt , eller kanske , jag får så imorgon :)

Vi hörs /Erica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar