söndag 26 augusti 2012

New in.

Mår bättre i dag men är inte helt frisk, har fortfarande ont i halsen och så hade jag feber i morse. Men sen i eftermiddags så mådde jag bra och vill åka in och shoppa på Nova Lund för vi ska ta skolfoto på Tisdag. Så jag åkte in dit med Therese :) Jag köpte en rosa snygg tröja som jag ska ha på skolfotot till ett par jeans :) Tänkte köpa ett par skor som liknade Jeffrey Campbells snygga stövletter, men jag väntar med det för jag vet inte riktigt vilken modell och färg som jag ska ha. 

I morgon så blir det en jobbig dag i skolan  för vi har bara teoretiska ämnen från 08:40-14:45 och direkt efter så ska jag på en extra lektion också, men men får stå ut! Bara jag är frisk i morgon! I alla fall så ska jag senare i kväll se på min älskade Hunger Games :)) / Tina.

                                     Tröja Hm 199kr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar