tisdag 21 augusti 2012

Härlig dag!

Riktigt skön dag i skolan idag !
Vi hade föst Mentorstid där vi inte gjorde någinting typ eller jo..lite spanska men det var inte alls jobbigt , sen var det engelska,matte & lunch....sen skulle vi egentligen haft musik men vår lärarre var sjuk så vi flyttade upp So:n där istället och skippade klassrådet så vi slutade 13.15 !!!! 

Plus att imorgon har vi sovmorgon till halv 10 !!!
så det ska bli riktigt riktigt skönt , och vi har inte så jobbig dag i skolan imorgon heller , sen efter så drar jag och Rebecka till Nova och ska se om jag hittar någonting jag kan ha på mig på skolfotot nästa vecka !

Så ni får ha det så bra , för det ska iallafall jag ha haha ;)

/Erica.

3 kommentarer:

  1. sv: ja den är helt underbar!!:D

    SvaraRadera
  2. Låter som en skön dag!
    Vilken fin bild verkligen!:)

    sv: Ja,jag har lagt upp bild nu på vad jag köpte :D
    Naw, va gulligt, tack så mycket! :)

    SvaraRadera
  3. Vad fiiin bild!
    SV: Jadå det ska jag, sakerna jag köpt från turkiet komme rnog komma upp någon gång i veckan! Så håll utkik! Och tack så mkt, eran header är också jättefin! ^^
    Kraaam

    SvaraRadera