onsdag 15 augusti 2012

Cykeltur...

Efter skolan cyklade jag ju hem till Rebecka som ni kanske såg i förra inlägget , sen gick vi till fridasro och träffade Hanna & Linnéa , vi stod och snackade lite tills Johanna kom !
Då stack vi till Erik och sen till Stadsparken , vi va där en stund och gungande på en sånhär " hängmatta " typ , Rebecka gungade mig och Johanna skit högt så vi båda trillade av Hahah !!!

När vi står där så blir vi helt plötsligt sugna på pizza , så vi cyklar hem , hämtar pengar sen cyklar vi till vikingen och käkade pizza & pommes :)

När vi hade ätit så träffade vi Oliver som går i Hanna , Linnéa och Johannas klass så han hängde med oss till Stadsparken igen , sen cyklade jag och Johanna hem vid halv 9 och nu sitter jag och kollar på fotboll med pappa Sverige - Brasilien :)

Och jag måste bara tillägga , varför ska det bli fint väder nu när vi börjar skolan !! Kunde solen inte kommit liiiite tidigare liksom :(

/Erica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar