måndag 13 augusti 2012

15 åååår!!

YEEY!! I dag är det min 15 års dag! Jag hade ju som sagt kalas i går och fick en hel del fina saker! Och så fick jag också pengar som jag nog ska köpa skor och väska för, jag får se vad det blir :) Det var i alla fall jätte trevligt i går! På Fredag så ska jag ha en tjejkväll så jag längtar tills dess!

Tack så jätte mycket finaste Picci för videon!! Så himla bra och fin den var! Älskar dig! <3

Och till sist vill jag också säga grattis till min syters dotter Selma! Hon fyller 4 år i dag! :)

I kväll kommer Erica och kanske Alexandra till mig, så det ska bli kul! Och i morgon kanske jag ska till nova och shoppa lite ;) / Tina.

                                     Jag i går på kalaset!
                                       Love you!
                                Min fina lilla Selma!

2 kommentarer:

  1. sv; Så lite så!

    Aw okey vad kul! Vad ska ni göra då ? :) Ska bara ta det lugnt, själv då? :)

    SvaraRadera