söndag 1 juli 2012

Äntligen hemma !

känner mig helt ur kass på att uppdatera här , men det e faktiskt för jag har ju varit i Bromölla som jag skrev i mitt förra inlägg och där funkade inte mitt internett till mobilen :(

men nu ska jag ingen stans på några veckor så nu ska det bli bättre med uppdateringen !

jag har precis kommit hem och nu ska jag snart äta tacooooos , mums !
sen ska jag äntligen kolla på Gossip girl , för det har jag ju inte heller kunnat göra :(

Imorgon ska jag , Rebecka , Hanna , Linnea och Johanna ha en liten filmkväll , alltid lika kul.
vi skulle nog också åka till Lund för att äta på SUBWAY  , jag ääääääääälskar subway så det e absolut värt att åka dit för att äta :)
jag förstår verkligen inte varför dom la ner subway i Eslöv :'(

En bild på en ros som jag tagit.


/ Erica.

3 kommentarer:

  1. SV: Händer inte mycket, har fotat lite :) Själv då?

    SvaraRadera
  2. Grym bild :)

    Lust med bloglovinbyte? :)
    hoppas ni haft en bra dag :)
    kram

    SvaraRadera