måndag 25 juni 2012

Tjugofemte juni tvåtusentolv.

Hejsan svejsan!
Har inte varit så aktiv under de senaste dagarna, för de har ju varit midsommar och så har jag inte riktigt haft tid, eller ork. Men det är i alla fall tur att man är två om bloggen så att om man själv inte skriver så skriver den andre eller tvärtom ;)

I alla fall så var jag på center syd i går, men typ för första gången så köpte jag ingenting till mig själv :0 Eller jo, godis haha :) Och i dag så har jag varit hos min mormor, kollat på film och så har jag lagat mat :) Jag glömde tyvärr att fota maten :( Men det blev i alla fall fisk, med potatis och kall sås! 

I kväll blir det nog att träna lite och kolla på någon film.. Asså jag är inne i värsta film/serie perioden. Kan någon snälla GE TIPS PÅ BRA FILMER?? Jag gillar typ The last song, Abduction, Hunger Games, Transformers, Harry Potter, Bring it on och en massa andra typ High scool filmer.. Helst vill jag se på någon sorglig typ som The last song.. Så bara ÖS på med TIPS till mig :))

Ps. Vill bara säga att jag saknar min vän Alexandra (Lexie) super duper mycket! Vi brukar va typ hela tiden, och nu får jag inte se henne tills sommarlovet är slut :(( Bara för det så slänger jag upp en bild på mig och Alexandra!! Ha det bra! :)

      Jag och saknade Lexie! (Konstig bild pga. att den är beskärd.)

                                     /Tina. 





1 kommentar:

  1. Ja jag vet, tycker det med! Hoppas ni har en underbar dag! Kram :)

    SvaraRadera