torsdag 28 juni 2012

Tåg & tältning !

Känner att jag måste bli bättre på att uppdatera här :(
Men har verkligen haft fullt upp !
Men nu ska det bli ändring på det , så tänkte berätta lite om gårdagen , jag och Johanna hade bestämt oss för att "tåg-luffa". Vi skulle egentligen åka först till Hässleholm sen till Helsingborg , Landskrona , Lund och sen hem igen till Eslöv.....men så blev det dock inte ! Det slutade med att vi åkte till Hässleholm och gick där i stan lite , och Sen när vi skulle ta tåget till Helsingborg så var det inställt med bussar istället , och vi orkade inte åka buss haha så vi åkte direkt till Lund istället och handlade godis där till kvällen då vi tältade !

Jag och Johanna har " tältat " två gånger innan men typ misslyckats totalt , för det har slutat med att vi har gått in på natten och sovit i hennes säng istället haha , nä men den ena gången va det faktiskt för att det blev oväder!
Men denna gången hade vi bestämmt oss för att klara det !
Och det gjorde vi :)

Men vi hade det väldigt mysigt och trevligt , vi satt och kollade på film och åt popcorn och godis :)

Sen på kvällen så cyklade vi och träffade Hanna & Linnéa , och satt ute och snackade lite om allt möjligt ;)
Jätte kul att få träffa dom , för det va det tag sedan jag gjorde det sist :)

Sen så cyklade vi hem vid nästan 23.00.
När vi sedan skulle gå och lägga oss så va det så sjukt kallt , så vi hade på oss tights och tröja och jätte varma strumpor ovanpå det hade vi onepiece , sen hade vi sovsäck och ovanpå sovsäcken hade vi ett tjockt täcke , men jag frös jätte mycket endå !!!!

Men frös gjorde vi absolut inte på morgonen iallafall , då var det JÄTTE VARMT i tältet !


Nu har jag precis kommit hem från Johanna men ska dit på måndag igen för då ska jag Rebecka och Johanna tälta igen :D

Och nu ska jag snart börja packa för imorgon åker jag till Bromölla och ska va där till söndag för Alex min lillebror ska spela fotbolls cup där :)

Ha en fortsatt bra torsdag /Erica

3 kommentarer:

  1. SV: Jag svarar på kommentarer och pumpar musik :) Själv då?

    SvaraRadera
  2. SV: Vad kul :) Haft en bra dag då?

    SvaraRadera
  3. sv: jag vet inte riktigt vad jag ska göra. får hoppas på att det är fint väder så jag kan sola :D annars typ scrappa och städa antar jag.
    har du haft en bra dag?

    var gärna med i DAGENS BLOGG http://ninnisscraping.blogspot.com/2012/06/gardagens-blogg-dagens-blogg.html

    SvaraRadera