tisdag 26 juni 2012

Hard working woman!

God morgon alla söta läsare!
Hahhaha kan inte mer än att skratta åt min rubrik, har mest latat mig på sommarlovet men i dag är jag uppe tidigt för att jag ska jobba lite:) Så man kan väl inte kalla mig hard working woman, men what ever haha! Det ska ändå bli kul att komma ut lite och göra något, än att bara sitta hemma och slappa!
Btw någon mer än jag som längtar efter värmen?? Skulle nästan kunna göra vad som helst för att få hit den!

Ni får ha en underbar dag! / Tina.

                             Åhhh vill till solen!!!
                            I need VÄÄÄÄÄRME!!

12 kommentarer:

  1. sv: ja absolut :)
    vad händer denna vecka?

    SvaraRadera
  2. Fin bild!

    Som tack för att du var en av dom som röstade på mig i Emelies fototävling får du en länk: http://lindassphoto.blogg.se/2012/june/tack-tack-tack.html#comment :D

    SvaraRadera
  3. Åh, vill också utomlands! Sverigesommarn suger ju just nu :(

    sv: Aw, tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  4. samma här, värme where are you?

    SvaraRadera
  5. Hej hej! Allt bra?
    Jag har en tävling där du kan vinna 3 perfekta föremål från coolstuff att kyla ner sig med i sommar!

    Reglerna är enkla! Var med och tävla!
    http://annatjernstroms.blogg.se/2012/june/tavling-med-coolstuffset.html

    SvaraRadera
  6. SV: Tack så mycket! :D Jo tack det är bara bra, själv då? :)

    SvaraRadera
  7. Saknar också värmen :( Idag och tre dagar bakåt har det bara varit mulet och regnigt.. Kallt.

    SvaraRadera
  8. sv: Uschja :( Synd!
    Ja det är bra med mej, självdå?:)

    SvaraRadera
  9. Sv: Nja.. bröt armen för två dagar sedan så jag har lite ont, allt bra med dig då? :)

    SvaraRadera
  10. sv: chilla och städa :)
    vad har ni för väder idag?

    SvaraRadera
  11. Det där såg inte helt fel ut!! =)

    SvaraRadera